12/5 2015 Nu är dagen här....

Idag är Forlan Conquest besiktigad och nu kör vi honom till sina nya ägare fam Jönsson Särö Kungsbacka.

Jag kan aldrig tacka Quest tillräckligt för allt han gjort för mig!

Här har vi precis köpt Quest 2010, 1/6-10 hämtade vi hem honom.
Han var insutten....

Feb-11
Dressyrutbildningen har börjat i feb-11

Våran första riktiga dressyrtävling ihop, mars/april 2011

Ungponny-SM 2012

DM 2a 2012
 

Dressyr SM 2013
IMG_2030 1

DM vinnare 2013
IMG_6641 1

Dressyr SM 2014

Vi vann DM 2014 stort också men det blev ingen DM klass till sist pga för få starter..... (2st ekipage i klassen men det måste vara 3 st)

Stort lycka till familjen Jönsson och då framför allt Erik med denna fantastiska ponny och bästa kompis!

Jag hoppas verkligen att vi får vara med på eran resa tillsammans på ett hörn.
Uppfödare Elizabeth French, Forlan Stud och dom som vi köpte honom från Sara & Michael Strömberg på Stuteri Micks vill också följa er.


  med familj
 

Kommentarer
- Linnea

Åh, förstår att det måste kännas, det blir ju så definitivt. Tur ändå att du har fått vänja dig lite ett tag vid att inte ha honom hemma. Lycklig Erik som har fått en så fantastisk liten ponny och läromästare som sin alldeles egen <3

Svar: Det känns ganska ok. ingen kan ta ifrån oss våran resa tillsammans.
Sandra A.W

2015-05-13 @ 08:49:36

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0