11/5 2015 Tränat för Traudi

I Söndags tränade vi för Traudi Björling.
Vilket väder det har varit i helgen.... korta stunder med sol sen spöregn. Tur vi var i ridhus den stunden i alla fall.

Matilda med Lucrative Lady
Mimmi med B Cupid
Jag & Money Boy

Hon är stenhård mot mig!
Ingenting låter hon passera utan noggrann ska man vara i ALLT.

Missförstå mig inte nu... det är bra men just då kan man känna "kan jag ingenting" liksom.

Det är bra vi får många tips om hur vi ska rida för bästa resultat.

Traudi pratade lite med mig om hur jag ska tänka på tävling. Jag och Boy ska vara i vår bubbla och inte bry oss om nån annan. Det är ju egentligen självklart men jag tappar koncentrationen då och då.

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0