10/5 2015 Money Boy tävlade också igår :)

Vi var i Falköping Div 1 ponnydressyr. Jag tävlar för Lidköpings RK

Vi red klassen Lagtävlan för ponnyallsvanskan och vann individuellt på 73,030% och laget blev 2a :)

Domarkommentar:
Taktmässig ponny med lätta mjuka rörelser. Ganska spänstig. Välridet och prydligt med mycket bra vägar och väl förberedda rörelser. Lite hastigt ibland men harmonsikt och trevlig uppvisning. 

Mina groomar för dagen: Mimmi och Maya:
Maya på bilden :)
 

Värmer
 
På banan

Prisutdelning

Laget
jag, Hannah, Olivia och Stina
 

 

Kommentarer
- Gisela

Grattis Sandra & Money Boy!

Svar: Tack :)
Sandra A.W

2015-05-10 @ 13:24:25

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0