9/3 2015 Träning för Traudi igår

Igår eftermiddag åkte vi med 3 ekipage på Trauditräning i Mariestad.

Matilda med Lady
Mimmi med Taisan
Jag med Boyan
 
Matilda och Lady tränar på att Lady ska vänta och ta lite kortare steg med bakbenen. Flytta undan håller de på med också. Duktiga!
 


Mimmi och Taisan tränar på lösgjordheten och sen blev det slutor för det sa Mimmi att hon har svårast för. Duktiga!
 

Jag och Boyan fick en lektion i noggrannhet och lösgjordhet så jag kan få Boyan att bjuda fram till bettet och han blev mycket mera på :)
Jag ska träna på detta nu. 
 

Sen i galoppen på raktspår så ska jag rida med bogen in så jag hela tiden kommer åt honom och kan hålla honom mjuk och när han ska samla ska jag rida lite som en öppna. Träna träna


 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0