6/3 2015 Gårdagen

Slutade tidigare igår som jag alltid gör på torsdagar <3

Började med att rida Boyan. Han var härligt pigg och med på allt :) 

Senare kom My och skulle rida. Blomman blev det och då hoppade vi.

My har alltså inte hoppat innan förutom nåt enkelhinder på Quest. Hon utvecklas nåt enormt mellan varje träning. Galopp blir det då och då och det är med skräckblandad förtjusning hon galopperar. Kan man rida nån bättre ponny än Blomman då?


Kolla glädjen hos My

På två smackningar fattar hon galopp :) Nåt rätt har jag gjort ;)
Denna ponny ger barnen så stort självfortroende i ridningen. Hon är värd sin vikt i guld.

Fullt fokus, blicken låååångt fram




En gång ramlade My av. Det var My som tappade balansen for fram på halsen och fick skänklarna högt upp på Blomman. Det var läskigt tyckte Blomman.
Jag får sitta upp och rida mer ur balans och ha skänklar lite här o där. Hon ska inte reagera så mycket på det. Sandra fick hemläxa ;)



 

Kommentarer
- Annie Johansson

Sött ekipage. skulle va jätteroligt om DU kikade in på min blogg. /anniehorselife.blogg.se

Svar: Har hälsat på :)
Sandra A.W

2015-03-06 @ 08:19:27
Blogg: http://anniehorselife.blogg.se/
- Ida

Vad duktiga dom är!! Vilket söt ekipage❤️

Svar: Så duktiga!
Sandra A.W

2015-03-06 @ 08:33:15

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0