4/3 2015 Money Boy

I söndags tränade jag Money Boy för Emma och mamma fotade :)

Fokus är styrka och jag ska rida med mer energi som jag skrivit om innan. Emma förklarar bra och låter mig inte vila i 5 sekunder utan är på mig hela tiden :)

 
 

Det är ett annat sätt att rida, inte min bekvämlighetsridning direkt, så det är mycket att rida. En utmaning men så kul.

 
 
 
 

Till helgen ska jag tävla 3 st och Boy är en av dom. Vi ska träna på att rida i mer tävlingsform än jag brukar och få honom mer energisk. LaP1 klassen var full så det fick bli en La1. Jobba Sandra!!!!



 

Kommentarer
- ♀ THE REVOLT ♀

haha du och hästen matchar verkligen xD

Svar: Japp :)
Sandra A.W

2015-03-04 @ 11:36:52
Blogg: http://TheRevolt.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0