4/3 2015 Förtroendet att rida andras hästar

Igår kväll tränade jag för Emma på Camillas Hedwr. Jag red ju honom i torsdags och jag känner redan ett framsteg. Han är en riktig biff att sitta på :)

Snyggingen

Han bjöd bättre och kändes starkare. I vänster galoppen så känns det som om han går utåtställd och bogen faller in. Emma sa att han inte går utåtställd utan det är känslan jag får och det kommer försvinna när han blir starkare.


Så roligt att träffa Camilla hon är ett energiknippe som mamma säger och alltid positiv. Det smittar av sig <3
 

Tänk att lilla jag fått förtroendet att rida denna killen. Känns som ett stort ansvar tur jag har Emma som stöttar upp. Upplägget är lyxigt, Camilla kommer med en klar häst som bara är att sitta upp på. Tack Camilla, jag hoppas att jag lyckas visa upp din fina kille på ett bra sätt.

 

Kommentarer
- Lovise

Maffig och väldigt läcker kille!

Svar: Han är en welsh cob 1.43 hög 6 år
Sandra A.W

2015-03-04 @ 07:53:33
Blogg: http://www.LoviseC.wordpress.com
- Lisa Gustavsson

SEr jätte trevligt ut! :)

Svar: Tack :)
Sandra A.W

2015-03-04 @ 08:28:49
Blogg: http://nouw.com/stallbg
- Neapocalypse och tinkerhästen Clooney ・゚♥

Vad fin han är! Älskar den där fuxfärgen <3

Svar: Ja det är en härlig färg plus svans o man!
Sandra A.W

2015-03-04 @ 09:33:35
Blogg: http://neapocalypse.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0