24/3 2015 Vad vill ni läsa om?

Vad vill ni läsa om? Hjälp!

 

Kommentarer
- Alice

Det hade varit intressant att läsa om hur du ser på märkessaker mm, olika 'trender' som går och olika saker som vissa tycker att man 'ska' ha.
Det hade även varit intressant om du skrev om hur du ser på livré 'utanför' hästarna, man hinner ju inte vara med kompisar och hitta på lika mycket grejor när man rider.

Svar: Kan jag göra :) tack
Sandra A.W

2015-03-24 @ 11:40:29
- Ida

Jag tycker det skulle vara interesant om du skrev ett inlägg om hur du lägger upp ett ridpass😊

Svar: Det kan jag göra! tack
Sandra A.W

2015-03-24 @ 13:54:25
- Emelie

Jag har funderat lite över nosgrimmorna ni använder. Varför just denna typ? Sen har jag sett att du har andra när det är tävling, hur tänker du ang det?

Svar: svarar i inlägg
Sandra A.W

2015-03-24 @ 17:06:53
Blogg: http://exaequestrian.wordpress.com
- Maja

Skulle vara kul att läsa om kommande tävlingar :)

Svar: Ok :)
Sandra A.W

2015-03-26 @ 07:32:22
Blogg: http://nouw.com/hastlivet

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0