16/3 2015 Vissa sätter extra spår

Tänk vad vissa hästar sätter extra spår hos oss. Jag har ju några stycken hittills och det kommer säkert fler.

Forlan Conquest
Vi har gjort det mesta tillsammans kungen och jag. Jag är så tacksam för allt han lärt mig.

Hobson
Fick mig att känna mig trygg i terrängen igen! Vi startade i dressyr, hoppning och fälttävlan tillsammans.
hobbe3

Speyksbosch Diablo
Min drömhingst sen jag var 9 år och nu står han i vårat stall.
Tänk att jag fick möjligheten att få honom i fin form och tävla upp honom dit han hör hemma.

Money Boy
Min lite större kung som jag tävlat från noll till nationellnivå på mindre än ett år.


Trelawn Flower Girl
Utbildningsponny som jag lyckats utbilda från ganska osäker och känslig till att nu vara en nybörjar ponny med en känslighet som barnen klarar av. Hon kom till oss den 25 maj och nu i mars debuterade hon på hoppbanan med lilla My på ryggen. My har inte ridit lektioner särskilt länge och hon utvecklas massor varje vecka. Utveckligen märks tydligt mellan varje gång hon tränar! My har visat mig att både kung Quest och Blomman är bra barnponnys <3


 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0