16/3 2015 Programtränat på Taisan

I lördags åkte vi och programred direkt efter hopptävlingen. Mimmi red QP i en Lb1 och jag red en La1 på Taisan. Jag red honom senast i september 2014.

Taisan är ett halvblod på 21 år och han är inte så stor 1,54 hög.

Jag gjorde många tabbar men det får ni stå ut med om ni kollar filmen. Man fick inget protokoll så jag har ingen aning om var tjejen tyckte att vi låg.
 


Taisan brukar dö för Mimmi på banan men det gjorde han inte i lördags. Jag slängde spöt och det såg han direkt men då sa jag till honom med sporrarna att hallå du går fram.


Blev allt lite sugen att träna/tävla på stor häst nu.

 

Kommentarer
- Caroline

Vad kul och spännande plus att du ser ju inte ens för liten ut på stor häst. :)

2015-03-16 @ 10:32:54
Blogg: http://ridemyhorse.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0