1/3 2015 Vilket liv!

Vilket liv man lever! Detta menar jag som positivt. Fantastiska hästar och min familj omkring <3

Det enda som känns lite oroligt just nu är Mimmis Didde som jag tränat och tävlat. Vi ska in och kolla upp honom då han inte utvecklas som han borde. Håll alla tummar ni kan <3
Världens bästa fälttävlansponny!
 
 Quest visar sig vara en läromästare med verklig kapacitet.


Blomman, ja vad ska man säga..... hon skulle varit en D-ponny 
Ni ska veta att detta är bland de första galoppturer lilla Emlan varit ute på och ponnyn fattar galopp för skänkeln utan att rusa in i den.
Helt förundrad över Blomman. Nåt rätt i hennes utbildning har jag ju gjort så lite stolt är jag allt!
Emlan och Blomman i en galopp på banan:
 
 
Mina fina killar som jag har så kul med och utvecklas på varje dag:
 
 
Sen har vi de små som det jobbas med. Micks Ascot och Garbos Glader. Härliga ponnys som kommer bli bra barnponnys. 


Vi väntar in en lite mindre ponny till runt påsk som ska utbildas och sen ev nån mer som jag, Mimmi och Moa kommer jobba med för det är en D-ponny. Det står hästar på kö men vi hinner ju inte med hur många som helst. Vi får se hur framtiden ser ut :)

Fame åkte hem igår. Det känns helt ok. Maria ville ha en mer rutinerad ryttare och det är hennes häst. Lycka till med Fame.




Kommentarer
- Ida

Håller tummarna för att det inte är något med Didde❤️

Svar: Tack
Sandra A.W

2015-03-01 @ 14:21:47
- zaccramento.blogg.se

Fina Quest och Mysan. 🐎❤

Svar: ❤❤
Sandra A.W

2015-03-03 @ 09:30:35
Blogg: http://zaccramento.blogg.se/
- Frida

Hur gick det med Diddes besök?

Svar: Vi har inte varit inne med honom än.
Sandra A.W

2015-03-11 @ 19:37:21

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0