1/3 2015 My tränade igår

My tränade på Quest igår. Jag red honom lite innan hon satt upp för han är piggelin :)

 

My fick börja med balansövningar
 
Sen bommar
 
 
 
Sen på ett krysshinder :)
 
 
 
Åh vad jag älskar min kung som egentligen bara ridits av mig och är så här duktig med lilla My <3



Dagens skratt bjöd My på efter träningen när hon skulle leda ut Quest till hagen. I geggan så stannar Mys stövel kvar i geggan medans My dyker ner i geggan liksom :D :D 
underbara My bara skrattar! 

Quest står still och väntar och undrar vad hon har för sig! :O 

 
 

Kommentarer
- Anonym

Vilket ekipage!😊

Svar: 😃😃
Sandra A.W

2015-03-01 @ 14:23:15

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0