11/3 2015 Ida är här på praktik

Goa Ida Larsson är här på praktik.

I lördags var hon med som groom på tävlingen :)


Igår hade jag studiedag och det var ju perfekt när Ida var här.
Vi gjorde stallet såklart. Red ut Cupid och Taisan i skogen. Taisan trots sina 21 år var glad och stark tyckte Ida :)

Ida fick tömköra. Först ut var Ascot och det gick superbra. Hon tömkörde när jag höll lektion för My bl.a

Efter Ascot var det Gladers tur och han skötte sig perfekt han också. I morgon blir det dags för lite annat jobb med de små för Ida och Mimmi.

Micks Ascot och Garbos Glader, bevakade av Yang


Full fart på killarna. Mycket bus i de små ponnysarna :)


Mimmi är ju så duktig med unghästar så jag vill att hon är med när Ida ska få pröva på. Mimmi läser av hästarna direkt och det är så viktigt ju. Vi vill ju inte ha skador eller att Ida blir rädd.
 
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0