4/6 2015 Åh vad man vill ha mycket

Åh vad man vill ha mycket. Nu har vi nya häst hemma och helt plötsligt har man mest utrustning som är för litet för Diamanten. Då vill man helst köpa NU....

Vi får hålla oss och se över vad vi har för saker innan vi handlar. Känns viktigare att lägga pengar på träningen istället.

Sen har man dom andra hästarna som man vill köpa till också. Tänk att det är så kul att köpa nya grejer.

Önskan nr.1
Jag ska spara till ett par måttbeställda stövlar. Jag har storlek 34-35 i skor och mina tävlingsstövlar är i storlek 37 för att passa runt vaden. Det är ett par Hööks stövlar och dom går jag snett i tyvärr. Mina träningsstövlar är också från Hööks och dom är mindre som tur är storlek 36 och sen har jag ett par Tretorn hoppstövlar i storlek 35 dom sitter bäst, köpta av klubbkompisen Stina. Inte kul att ha så små fötter.... inte lätt att hitta skor som passar.

 

Kommentarer
- Julia

Otroligt fin bild! :)

Svar: tack!
Sandra A.W

2015-06-04 @ 14:16:54
Blogg: http://juliafridh.wordpress.com/
- maya

Jag har problemet åt andra hållet😕

Svar: Hur menar du?
Sandra A.W

2015-06-04 @ 18:50:05
- Gisela

Han är sååå fin!

Svar: Tack!
Sandra A.W

2015-06-04 @ 20:38:27
- Michelle Petersson

Visst är det så, man vill ha väääääldigt mycket :P
Kram

Svar:
Sandra A.W

2015-06-04 @ 21:53:38
Blogg: http://michellepetersson.horseworld.se/
- JennyM

Blir spännande att följa er Sandra! Kram :)

2015-06-05 @ 01:02:37
Blogg: http://jmdressyr.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0