3/6 2015 Hoppning i skitvädret

Igår var det hoppträning på schemat hemma. Vi trotsade det extremt dåliga vädret.

I första gruppen red:
Moa - Glader
Mimmi - Nogge
Malin - Lille Måns
jag - Harriet

Moa och Glader tog hoppningen med ro. Han är så härlig!
Räser Harriet är så roligt. Bjuder på fint på hoppbanan och tycker att det är super kul.
Malin red hingsten "Lille Måns" och han skötte sig jätte bra.
Mimmis Nogge var för dagen lite trött. Han löshoppade dagen innan och tyckte nog att han borde fått vila igår ;)
------------------------------------------------------------------------------------------

I andra gruppen red:
"Tanterna":
Mimmi - Diamant
Matilda - Lady
Carro - Taisan  

"Flickorna":
Moa - Chanel
Emlan2 - Blomman
Jag - Boy

Mimmi red på Diamant som vi inte visste nåt om i hoppningen. Han visade sig vara duktig och han tyckte det var kul. Han bockade lite en gång.
Matilda och Lady var bäst såklart!
Carro och Taisan..... helt plötsligt så är han ung igen ;)

Moa och Chanel gick kanon i ett bra tempo.
Emlan2 vilken liten tjej! Vi alla är så imponerade av henne och hur hon lotsade runt Blomman på träningen.
Jag hoppade då Boyan som tar i allt han har i hoppen. Han tycker det är kul men han tar i så onödigt mycket. Hoppas att det blir bättre ju mer vi tränar.

Tyvärr inga bilder pga det extremt dåliga vädret!

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0