21/7 2015 SM dag 1 Nijebert´s Cupido "QP"

Våran resa mot SM började i mars i år när han kom till oss för utbildning och tävling. 


Ni vet väl att Ni kan följa QP här också? 

Dag 1 börjar för oss på eftermiddagen, vi startade sist i min grupp (grupp 1)

Värmer
Happy face ;) 
 
På banan innan startsignal

Startsignal


Klara
Fick muntlig bedömning med bl.a ponny av modern typ :)

Inom kort står det klart att QP vinner La för ungponny kvaldag 1 på fina 79,6%

Jag & QP, tvåan saknas och sen Kelly Nilsson på sin fina ponny som jag glömt namnet på.

 
Vilken fin start på 1a dagen på dressyr-SM. :) :)

Grattis till Boximporten (Fam Fernberg) som äger denna fina hingst! Han klär i guldboots :)


 

Kommentarer
- Jasmine Lundgren

Så otroligt fin ponny!!

Svar: Kan bara hålla med :)
Sandra A.W

2015-07-22 @ 00:03:05
Blogg: http://jasminelundgrens.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0