20/7 2015 Vilket SM

Vilken helg.... först vinner QP båda ungponnykvalen på 79 och 81%. Som om inte det var nog så vinner han totalen också på fina 80.4%. Vi har tränat ihop oss totalt ca 3.5 månader och då hade QP bara gjort en start tidigare i livet. 

Så stolt över honom!! 



Sen till min Money Boy.... vi började i Lb 1a juni 2014 och tar oss till SM. Vi är i grupp 1 med värsta konkurrensen. På torsdagen rider vi ihop 65% på fredagen 66% och vi går till A-final. Vem kunde tro det? Jag hade A-final som mål men kunde aldrig drömma om att komma dit. 

Jag får rida en kur som jag pysslat ihop själv och provat att rida till 2 gånger hemma där musiken knappt hörs. Hade aldrig gått om inte Frida och Olof hjälpt mig! Vill ni ha kur hjälp så hör av er! 
Vi får ihop 67.4% och inte några stora missar. Jag var före musiken ibland men jag flyttade och förlängde skritten plus att jag lade en extra volt på så vis klarade vi det skapligt. 

Jag tror vi hamnade på 11e plats i kuren och totalt en 12e plats. 


Vi bodde inne i Gävle på hotell. Fin stad.
Här ser ni mimmi och jag på en runda på stan. 

Stort tack till alla som gratulerat mig. 

Tack till mina tränare och familj. Mimmi är guld värd! 

Stort grattis till Olivia Gustavsson som ridit sitt första SM på Arragon och också tar sig till A-final.  Slutar på en 11e plats i grupp 2. Tur vi tävlar i olika grupper ;) 

- Sandra

Kommentarer
- Ida

Vilken SM vecka ni haft!! Du och hästarna är verkligen helt otroliga<3 Vilken förebild:)

Svar: Ja det känns helt overkligt
Sandra A.W

2015-07-20 @ 08:55:32
- J.

Stort Grattis Sandra!! Du ska vara såååå stolt över dig själv! =D
Hästarna är fantastiskt fina och deras prestationer är jättefina, MEN tänk på att det faktiskt är DU som är den som lyckas visa upp dem från sina bästa sidor! Ta på dig en stor del av äran du med ^^

Svar: Tack snälla!
Sandra A.W

2015-07-20 @ 10:21:07
- Anna

Stort Grattis!! Duktiga ni är!☺

Svar: Tack!
Sandra A.W

2015-07-20 @ 11:48:26

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0