18/7 2015 Vilket SM hittills

Ja vad ska jag säga, vilket ungponny sm han gör fina fina QP. Vem kunde tro detta i mars när han kom till oss. Han har ju också varit hemma och betäckt en månad och vi lyckas träna ihop oss på kort tid.  


Money Boy
Vad ska jag säga om honom? På ett års tid har vi tagit oss från Lb till A-final på dressyr SM.  Vilken häst! 

Det är så hög konkurrens i grupp 1 och vi lyckas mot alla odds ta oss till A-final. 

Stort stort tack till mina tränare Emma Lindqvist och Traudi Björling. 

Tack till alla er som trott på oss. 

Nu önskar jag alla i min klass stort lycka till och likaså min klubbkompis Olivia som rider a final på Arragon i grupp 2. 

I mina ögon är Boyan vinnaren oavsett resultat på söndag. En av de 15 bästa..... kan inte fatta! 

- Sandra

Kommentarer
- Engla

Ni alla tre är superduktiga! Håller verkligen tummarna inför A finalen!

Svar: Tack Engla!
Sandra A.W

2015-07-18 @ 22:54:04
- Felicia -

Stort grattis, grymt! Så ung och så duktig, du kommer bli något stort! ;) Kram

Svar: Tack snälla! ❤
Sandra A.W

2015-07-19 @ 14:33:11
Blogg: http://orrtenius.horseworld.se
- linnea

Stort grattis! Bra jobbat!

Svar: Tack!
Sandra A.W

2015-07-19 @ 16:14:12

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0