31/7 2015 Träningen med Boy

Jag tränade Boy för Emma i torsdags också.

Han har tagit ett kliv framåt i utvecklingen och det är så himla kul att träna med honom. Vi har haft en vecka på lite halvfart och det behöver han då och då. Vi har varit ute i skogen bl.a 

Mamma har också ökat upp hans kraftfoder giva lite grann och det märks. Han har blivit piggare på ett bra sätt..

 
Skritten som jag tjatar om har också blivit så mycket bättre. Nu ska vi förbättra den ännu mer i vinter.


 
 

Kan titta på foto på den här kungen hur länge som helst!
 
Så stolt över min kille som utvecklas och blir bättre hela tiden. Tack Emma för all hjälp!!!


 
 

Kommentarer
- Isabella

Hur har du gjort för att förbättra skritten? Du skriver alltid att den blir bättre men inte hur du gör et. ;)

Svar: klättrar först och främst sen blir den bättre när han inte är spänd
Sandra A.W

2015-08-01 @ 09:50:12

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0