1/7 2015 Money Boy på fredagen

Då var det fredag och strålande väder. Vad hjälpte det, ledsen och besviken.

Började värma som vanligt men tyckte inte att han släppte så som jag ville utan han var spänd och satt lite fast. Jag blir då arg och bankar till med skänkeln - det straffade sig direkt.

Ja vad skulle jag göra? Bara rida med det jag hade då och jag får skylla mig själv!
Fattar inte i efterhand varför jag plockade upp honom i formen lite också.... hmmm inte direkt en bra kombination, spänd och hög i formen.

I väntan på start

Startsignal

Han är stressad och får galoppinslag i travökning, ja det mesta var stressigt. Stackars Boy så får jag inte bära mig åt och det vet jag ju egentligen. Han blir väldigt upprörd när jag är arg på honom. Han VILL göra rätt.

Gick ut från banan och var så besviken. Det lägger sig ganska snart för jag vet att jag gjort fel och då blir jag ledsen istället.
 

Kommentarer
- Ida

Synd att det inte kändes bättre:( Simba gör också så när jag blir arg på honom, han blir spänd, trippig och upprörd. Men ni är i alla fall superfina ihop<3

Svar: man blir straffad direkt när man blir arg på dem. får skylla mig själv. tack ❤
Sandra A.W

2015-07-01 @ 08:04:29

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0