31/1 2015 Forlan Conquest i torsdags

Jag tränade på Quest för Emma i torsdags också.

Det är som att komma hem och sätta sig i soffan... skämt å sido han kräver lite ridning och Emma ser till att lilla jag inte slarvar!



Jag får nu jobba på att få fram nosen lite. Han ska ha kvicka ben och jag ska vara kvick i min hjälpgivning. Precis som med Money Boy.





Mycket mycket galopp. Han är sååå fin nu.
Jag skulle kunna trimma på denna kille hur mycket som helst. Han är en fröjd att rida. Lyhörd för allt jag vill.


Tror jag ska byta bett på honom jag tycker han gapar lite då och då. Är ju aldrig fel att variera lite sägs det ju.

Kungen på förvänd galopp i bibehållen takt och balans.
 
 
 

Min absolut bästa vän och han sviker mig aldrig! <3
Visst har jag haft dåliga pass mm på kungen men det ruskar man av sig och tar nya tag. Det om nåt har han lärt mig. 

 
 

Kommentarer
- Erika Pettersson

Kul att det går framåt. :)
Skulle ni sälja honom eller hur blev det?

Svar: Ja han är till salu men så länge han är hemma så tränas och tävlas han.
Sandra A.W

2015-01-31 @ 08:00:17
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0