23/1 2015 Mitt liv

Funderade lite på hur mitt liv ser ut egentligen och kom fram tid att det är riktigt bra!

Min vardag
Jag går ju i 7an i skolan och nästan all ledig tid går åt till hästarna och sen läxor. Skolan är inget jag tycker är roligt och det har jag aldrig gjort. Inga krav från mina föräldrar heller på att få A i massa ämnen. "Gör så gott du kan då är vi nöjda".
 

Kompisar
Jag har såklart kompisar men hinner inte med att umgås hur mycket som helst.
Ju äldre man blir ju mer medveten blir man också om hur så kallade kompisar uppför sig och det är inte så kul alltid. Jag blev nyss väldigt ledsen på nån jag trodde var min kompis men så är det i livet.
Natta på kung Quest:


Tävling
Jag älskar att tävla. Jag behöver inte vinna eller placera mig för att jag ska vara nöjd. Jag sätter alltid ett eget mål med den hästen jag ska tävla inför varje tävling och uppfylls målet är jag nöjd. 


Stöd
Vi har massor av stöd hemma från mamma och pappa. Dom ställer alltid upp
Vi har hästägare som tror på oss och låter mig träna och tävla sina hästar.
Stöd är ett måste om man vill satsa på ridningen som jag vill. Tack!


Pengar
Sen till den tråkigaste delen detta med pengar. Sporten är så himla dyr.... 
 

 


Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0