13/1 2015 I söndags - tävling

Här kommer film från Diablos start i söndags där han vann klassen för D-ponny i La3
Be nice


Killen var busig i galoppen. Jag kände hur han samlade energi för att busa när galoppen kom. Blev besviken men det är mitt fel han hade behövt galoppera mer i värmningen. Nu vet jag det till nästa gång. Totalt sett så kändes det som om vi hade bättre flyt än dagen innan.

Så här i efterhand så ska vi vara glada att hästarna tycket det var så roligt att komma ut och visa upp sig.

Så här skrev domaren Carina Andersson:
 
Quest var också laddad och tyckte att det var såååå roligt att tävla. Han busade på banan men fick fint resultat ändå, hela 70% fick vi ihop.



Bästa Olivia fick ihop 66% på Soccan och jag kan inte ha vunnit med många poängs skillnad!! Grattis till Olivia på fina Soccan. Olivia har väldigt fin sits tycker jag.
Olivia fotade lite och jag hoppas hon skickar nån bild. Jag lånade denna från hennes blogg:


 



Kommentarer
- Olivia Gustavsson

Tack Sandra :D Jag skickar bilderna till helgen, ses ikväll!

Svar: Tack så mycket. Ja vi ses :)
Sandra A.W

2015-01-13 @ 09:28:10
Blogg: http://oliiviiagustavsson.se
- L a m i a s . s e

Grattis! Duktiga ni är :)

Svar: Tack :)
Sandra A.W

2015-01-14 @ 22:51:00
Blogg: http://lamias.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0