13/1 2015 Havens där jag bloggar :)

Havens sponsrar mig och nu så har vi dragit igång en blogg på deras hemsida där jag kommer blogga nån gång per vecka vid sidan om denna. Bloggen kan ni se här: Havens blogg

Havens

Tack Maria på Havens!
Ni vet väl om att alla hästar hemma fodras med Havens Slobber Mash? :)
Väl värt att pröva.
Ni som bor nära mig; ni kan köpa fodret hos Mörk & Söner.

Hoppas du vill hänga med på min resa mot toppen med mina hästar.
"Desto mer jag tränar desto bättre blir jag"

 

Kommentarer
- Anna Hellberg

Åh vad kul med en sponsor! :D

Sv: Kul att du gillade det! Visst är det så, det är hästarna som håller en på benen! ;) Kram!

Svar: Sponsorer är bra!
Sandra A.W

2015-01-13 @ 21:56:20
Blogg: http://Riderlife.horseworld.se
- Emelie

Så kul med sponsorer! Är lite avis måste jag säga...

Svar: Sponsorer är bra. Jag skrev och frågade ;)
Sandra A.W

2015-01-14 @ 13:10:04
Blogg: http://exaequestrian.wordpress.com

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0