12/1 2015 I lördags - tävling

Så här har jag haft mitt hår i helgen:
 
 
S.Diablo såg ut så här


Vi red en La3 och vi vann bland D-ponnysarna! Jag hade grova missar så jag blev väldigt förvånad.

Be nice!


Åh vad det var roligt att komma ut och tävla igen! Inbjudningstävling bara men det spelar ingen roll. Alla 3 hästarna som vi hade med plus Olivias Soccan var alla pigga och glada. Olivia fick ihop 63% och det var superbra! <3

Totalt resultamässigt så vann kungen Quest med högst procent i La3 67,714. Vi hade också grova missar men blev ju bra ändå ;)
 


Väldigt kul med laddade ponnys men det ska man klara av också....
Diablo skötte sig exemplariskt under hela helgen. Det kan ju vara stökigt med en hingst men inte denna helgen :D

 



Kommentarer
- Ida

Gud vad ni är fina ihop & vad fint han gick❤️

Svar: Tack snälla Ida! Han tar sig :)
Sandra A.W

2015-01-12 @ 12:27:50

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0