10/1 2015 Så roligt!

Igår kväll kom Olivia Gustavsson och hon hade med sig sin ena ponny Soccan. Dom sov hos oss och idag gick vi upp tidigt och åkte till Grevagården på dressyrtävling, 

En inbjudningstävling och jag red La3 på kungen och Diablo.
Quest fick 67,7% och Diablo 67,2% Tyvärr var det bara en B-ponny till start så han fick CR-rosett.
 


Diablo vann sin klass. Jag hade grova missar på honom men vi jobbar på det!
 

Olivia red på fina 63% på Soccan i La3, tyvärr oplacerad.

I morgon bär det iväg igen för det är nåt de kallar för snölyktan cup i två dagar.



 



Kommentarer
- elin

vad har du för stövlar och vart är dom köpta?
du får gärna skriva i ett inlägg!
Grattis till placeringen, du är grym!!

Svar: Svarar i ett inlägg. Tack😆
Sandra A.W

2015-01-10 @ 21:18:10
- Alice

Grattis till de fina resultaten!

Svar: Tack :)
Sandra A.W

2015-01-11 @ 08:49:13
- Engla

Jag har tänkt på en sak och måste bara säga det, haha... Men Diablo är så jäkla snygg!Är typ kär i honom haha.....
Grattis till resultaten!

Svar: Han är finare i verkligheten!! ;) ;)
Sandra A.W

2015-01-11 @ 13:39:32

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0