8/2 2015 Hemma från Trauditräning

Vi kom hem från Trauditräning kl. 21.30 igår kväll. 

Vi som tränade var:
Camilla Görander - Linners Hedwer (riktigt fin hingst)
Matilda - Lady
Mimmi - Taisan 
Jag - Boyan

Samma träning som vanligt men idag ville hon att jag skulle tala om vad jag tränar och hur för Emma på veckorna. Hjäääälp jag kan inte uttrycka mig. Hur ska jag säga att jag gör när jag liksom bara gör?

Stackars Traudi fick inte mycket till svar.

Annars så gick träningen fint. På oss om att han måste ses över då han har nån låsning höger bak. Vi vet ju om det och väntar på equiteraput.

Så här har hans träning mest sett ut i veckan annars:



 
 

Kommentarer
- Erika Pettersson

Tråkigt med en låsning :/
hoppas att det löser sig snabbt

Svar: Japp :)
Sandra A.W

2015-02-08 @ 09:33:40
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0