20/2 2015 Vill visa att vi kan!

Igår direkt efter skolan så åkte jag och mamma till Wärmagård och tränade på FEI Lagtävlansprogrammet som vi försökt få till innan men det har gått mindre bra med Money Boy. Inte Boyans fel utan det har varit hinder i ridhuset mm. sånt som händer.

Började med att värma och behålla mitt lugn. Jag stressar lätt upp mig lite just vid programridningen.

Måste säga att Boyans skritt fortfarande är bättre efter EQ så det var nog ingen tillfällighet. Han har en jättefin skritt men den försvinner så fort man kommer upp på ryggen, blir kort och trippig. Nu kunde jag länga ut tygeln och han tog för sig mycket bättre än innan. Finns mycket mer att önska men det kommer.

I skänkelvikningarna tycker vi att han tvärar likadant åt höger och vänster. Han tappar inte bjudningen lika lätt som förut.

Att visa att vi kan:
Money Boy
Nu ska jag bevisa att vi nu klarar av nationell nivå och inte bara lokal som man sagt till oss för nån månad sen. En person man verkligen sett upp till. 
Det som kan förstöra är att jag vill för mycket. Skulle kännas så skönt att visa att han är en ponny att satsa på!
Egentligen vet jag ju det men det gör så ont i en när nån pratar ner honom och man vet att han kan.

S.Diablo
Med Diablo ska jag rida och fokusera på att försöka hålla honom lösgjord och att han väntar på mig och att jag ger honom tiden och litar på att han orkar. Procenten spelar ingen roll mitt mål är lösgjordhet och att han är ridbar om ni förstår vad jag menar.
 
 
 
 

Kommentarer
- Karin

Håller tummarna för er på söndag! :)

Svar: Tack Karin. Lycka till på Lrk :)
Sandra A.W

2015-02-20 @ 09:08:50
- Linnea

Bry dig inte om dem, dumma och onödiga kommentarer som bara grundar sig i avundsjuka, vad less man blir på sånt :(
Jag är helt övertygad om att ni kommer att platsa mer än väl på nationell nivå! Lycka till <3

Svar: Tack ♡
Sandra A.W

2015-02-20 @ 09:22:26
- J.

Kämpa på Sandra! Du är supeduktig :)
Och lyssna inte på vad andra säger, det handlar bara om att dem är avundsjuka..

Svar: Tack ♡
Sandra A.W

2015-02-20 @ 09:27:16
- Caroline

Lycka till och försök skit i personer som inte tror på er och speciellt nu när du ska tävla får du gå in i din bubbla och bara ha positiva tankar. =)

Svar: Ska försöka
Sandra A.W

2015-02-20 @ 11:05:46
Blogg: http://ridemyhorse.blogg.se
- Pernilla W Ödlund

Jag säger som de andra - bry dig inte om dumma kommentarer!! Du är FANTASTISKT duktig och jag är säker på att det kommer gå bra. Om inte denna helg så i det långa loppet. Man måste ha mål och ambitioner - annars kommer man ingen vart alls. STORT lycka till och KRAM

Svar: Tack! ♡
Sandra A.W

2015-02-20 @ 11:25:10
Blogg: http://pernillaodlund.se
- Emma Elfstrand - elfstrands.se

Klart han/ni kan! Det kommer alltid finnas folk med inställningen "det går inte", men det är vi som kämpar, tror och försöker som kommer nå våra mål här i livet :)

Svar: Det får man verkligen hoppas! Båda killarna kan.
Sandra A.W

2015-02-20 @ 15:16:27
Blogg: http://elfstrands.se
- Carolina Willig

<3

Svar: ?
Sandra A.W

2015-02-20 @ 15:43:37

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0