19/2 2015 S.Diablo gick ett pass

Igår hade jag med mig Dibblo till ridhuset.

Värmer
Diablo har vilat några dagar på Emmas order ;) och då är han lite extra busig när man ska igång igen. Som tur är linade Mimmi honom dagen innan annars hade vi fått hålla på längre.

När man väl kommer åt honom så är han fin :) Jag kommer åt honom bäst i förvänd galopp. Han tycker det är jättejobbigt men det ger effekt på styrkan.


Pausar

Jobb igen


Snygg halt om man får säga det själv ;)
 
Travarbete där jag kräver att han ska ta i och jobba bakifrån.



 
 

Kommentarer
- Emma Elfstrand - elfstrands.se

Wow, andra bilden är han såå fin på :) Det syns verkligen att han jobbar på bättre och bättre!

Svar: Diablo tackar ♡
Sandra A.W

2015-02-20 @ 15:18:19
Blogg: http://elfstrands.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0