19/2 2015 Så roligt med elev

Igår åkte vi in till ridhuset och jag red ett svettigt pass på Diablo och sen 10 min kanske på Quest innan My kom och tog över kungen.

Mamma hade med kameran så nu kan jag bjuda på bilder

Favoritekipaget!

Värmer



Balansövningar under mormor och mammas övervakning :)



Älskar koncentrationen!

Min plan denna träning var att få My att avslappnat rida i en snabb trav det brukar sluta i några galoppsprång och det gjorde det :D :D


Efter galoppen så visade jag henne hur man gör en galoppfattning och sen fick hon pröva själv. Lite galopp med skräckblandad förtjusning.


Jag är jätte stolt över lilla My som kämpar på och verkligen utvecklas i räserfart.
Hon gör allt jag säger till om utan att tveka, glad och suger åt sig. Härligt!

Denna pärla till ponny är till salu och han vill gärna ha en ny ryttare att få lära upp och utvecklas med.

 
 



 
 
 
 

Kommentarer
- Michelle Petersson

Åh så söta! :D
Kram

Svar: Visst är dom! Kram
Sandra A.W

2015-02-19 @ 07:59:25
Blogg: http://michellepetersson.horseworld.se/
- Lisa Gustavsson

Ett ekipage för framtiden :)

Svar: Vilken dröm!
Sandra A.W

2015-02-19 @ 21:32:29
Blogg: http://nouw.com/stallbg

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0