17/2 2015 Att känna sig utanför

Då var det en ny vecka och skolan är igång igen. Började med läxa direkt :(

Igår var vi på Wärmagård och det var hoppträning som stod på schemat. Jag hoppade inte men Mimmi kom på att vi kunde ta med Boyan och rida honom längst bort i ridhuset som inte används av Åsa på lektionen innan.

Efter jag ridit så hoppade Mimmi, Matilda och Moa.

Usch för att sitta på läktaren jag känner mig verkligen utanför :(
Så tråkigt att jag for av och hamnade så dumt på svanskotan men jag klarar inte att rida fler per dag nu hur gärna jag vill. Jag vet också att jag har det så mycket bättre än många med fler ponnys att rida..... men det är ju just det jag vill rida inte titta på.

Mimmi red på Fame och de hoppade studs riktigt bra i slutet på träningen. Moa flög över 1 meter på Chanel och Lady imponerar på alla med sin vilja att göra rätt.

Money Boy var riktigt fin. Mamma och Mimmi tycker båda att skritten förbättrats och jag själv tycker att han rör sig med mer lätthet :) :)
Jag tränade på rak uppridning, halter och enkla byten bl.a


Vilken skillnad det är på honom sen han kom men det ligger massor av jobb bakom. Han bjuder, har bra träningsvilja, kniper inte med svansen hela tiden, trycker inte upp nacken så som innan. Listan kan göras lång. Han är min stjärna!
 
Nu behöver jag rida igenom programmet på Boyan innan helgen.

 
 

Kommentarer
- Felicia Ericsson

ja visste är det roligare att rida!! men gud va fin ponnyn är alltså, wow

Svar: 100 gånger roligare! Ja han är fin Boyan ♡
Sandra A.W

2015-02-17 @ 07:58:53
Blogg: http://feliciaericsson.horseworld.se
- Emma Elfstrand - elfstrands.se

Krya på svanskotan! Förhoppningsvis känns den bättre snart :) Vet minst sagt hur det känns att landa på den. Gör ont som satan!

Svar: Tack! kram
Sandra A.W

2015-02-17 @ 10:12:34
Blogg: http://elfstrands.se
- Neapocalypse - klickerträning och unghäst ・゚♥ ✞

Tråkigt att sitta på läktaren! :( Jag har också problem med min svanskota! Har brutit den :O

Svar: Dö trist att kolla på när jag inte kan. ja då vet du tyvärr hur ont det gör :(
Sandra A.W

2015-02-17 @ 10:43:14
Blogg: http://neapocalypse.se
- Ida Barsk

Fina bilder! Hoppas du är tillbaka snart :)

Svar: Tack snälla du!
Sandra A.W

2015-02-17 @ 17:35:01
Blogg: http://idabarsks.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0