10/2 2015 Svar på mer frågor

Solryttare frågar:
Fler frågor:)
Vilken är den svåraste hästen du ridit?  
Dina långsiktiga och kortsiktiga mål?
Bloggar du läser?

Svåraste hästen?
Oj här har jag några att välja på.
Min gamla hoppeponny Candy är inte helt enkel men hoppar som en drottning!
Får nog bli S.Diablo i alla fall då jag har mycket större mål och det finns förväntningar på oss. Candy och Dibblo är lite lika i kroppen faktiskt.
Känslan efte ett bra pass när jag kommit åt Diablo på ett bra sätt på ett pass är oslagbart! Den som hjälper mig bäst med Dibblo är Emma utan tvekan. Jag är dålig på att säga som jag känner men jag är så tacksam <3

Dina långsiktiga och kortsiktiga mål?
Detta har jag lite svårt att skriva ner eftersom jag har många korta och många långsiktiga.
Forlan Conquest
Förbättra oss och få bra resultat och sen hoppas jag att han får en ny ambitiös ryttare att lära upp. Med denna fantastiska lilla häst har jag uppfyllt alla mål jag satt upp :)
Speyksbosch Diablo
Rida stadiga ritter på nationell nivå i dressyr i år. Vi har tid på oss och jag vill ha en Dibblo som är stark och orkar med det jag vill. Bjuder själv och har kul. Rida SM och gärna NM och EM ;)
Money Boy
Samma som med Dibblo
B Cupid
Ungponny-SM i dressyr om han vill
Ungponny-SM i hoppning
Kvaliten i hoppning (Mimmi rider)

Bloggar du läser?
Måste erkänna att jag inte hinner läsa så mycket bloggar.
JM Dressyr
Olivia Gustavsson, Stina Karlsson
Maja som gör min header
Carolina som gör min design
Solryttare
Birgittas häst
Lina Dolk
Lamias
Elfstrands
och sen finns det fler.... tyvärr hinner jag inte läsa allas varje dag men då och då

Ni får gärna rekommendera bra bloggar :)

Jag gillar bloggar som inte medvetet provocerar bara för att få läsare. Jag vill läsa om folks vardag med hästarna och man måste respektera andras åsikter annars är det ju bara att sluta läsa. Försök vara dig själv liksom och sluta härma andra! Provocera inte bara för att få läsare och kommentarer det är sååååå tydligt. Jag tycker också att man ska sluta be om ursäkt för att man inte bloggat nån dag - vi har ett liv, bloggen är inte livet!

 



Kommentarer
- Emelie

Jag hoppas min blogg kan intressera dig något. Visserligen håller vi på med olika grenar, men tanken bakom riden dressyr och körd dressyr är densamma. Sen har vi båda höga mål vi strävar efter att nå, så kategorierna Filosofi/Strategi/Planering samt Kurser/Clinics/Teori borde kunna vara av intresse.

Själv tycker jag din blogg har utvecklats positivt! Gillar att få läsa om hur det gått/känts på de olika träningspassen.

Svar: Hej!Jag läser din blogg till och från. Dålig på att kommentera! Ska bättra mig. Kram
Sandra A.W

2015-02-10 @ 08:25:47
Blogg: http://exaequestrian.wordpress.com
- angelica jalonen

Jag tyckte att du läste en hel hög med bloggar jag haha! Känner du att du vill och orkar får du gärna kika in hos oss, Vi garanterar dig att vi inte provocerar för att få läsare. Vi strävar efter att vara så ärliga och äkta som möjligt :)

Svar: Härligt! Jag ska kika in.
Sandra A.W

2015-02-11 @ 11:35:25
Blogg: http://nouw.com/equua

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0