29/12 2015 Man vet att man är kort när...

Man vet att man är kort när man leder in sin D-ponny och sin storhäst och storhästen drar upp huvudet och jag som håller honom i bara grimman lättar från marken och dinglar i luften tills jag släpper. :) :)

Varför leder jag i grimma? Korkat ja men det var så att Boy skulle med mig och Diamant bestämmer sig för att följa med in i stallet också. Ja då får jag helt enkelt leda in honom i bara grimman. Leda och leda jag fick ju släppa när jag dinglade i luften men då kom mamma och tog honom. Tur att han inte drog iväg på upptäcksfärd själv.

Söt......... men stor och stark för denna korta människa!

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0