16/12 2015 Hoppträning

Hoppträning igår för Matilda.

Vi som tränade hos oss:
Matilda-Lady
Carro-Nogge
Mimmi-Chanel
Hannah-Grålle
Moa-Olga
Sandra-Boy


Carolina på Wilma smyger förbi Mimmi på Chanel och Moa på Olga.

Matilda-Lady, Sandr-Boyan och Hannah-Grålle

Boyan hälsar på Olga


Blev bara en kortfilmsnutt på Olga tyvärr. Mammas mobil krånglade :(


Lilla Olga hoppade igår hela 80 cm utan problem hon är bara bäst den ponnyn!

Nu märker vi att hon är lite trött igen efter programridning och hoppträningar så nu får hon vila ons-fre och bara vara ponny. Inte konstigt alls så ung som hon är.

 

Kommentarer
- Myriam

Oh min älskade Olga <3 80 cm, helt otroligt! Jag måste bara säga att jag blir så inspirerad och taggad när jag ser att ni är iväg och tränar så mycket. Så nu har jag och Nietzchka också tagit tag i den saken, förra veckan var vi på dressyrlektion och imorgon ska vi på vår allra första hopplektion och så blir de pay and jump 40 cm & 50 cm på lördag :D
Ni är verkligen mina förebilder allihopa!

Svar:
Sandra A.W


Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0