14/12 2015 Programridning

Igår var vi på programridning hela gänget.

Jag vill börja med att gratulera Hannah och Grålle som fick till en fin runda i La1 och fick ihop hela 69% STORT grattis!
 
Bjuder på en film på fina Olga. Jag älskar uppridningen...... Olga är som en orm.
Be nice!


När Moa fick gå in på banan så ville inte Olga gå fram alls. Det mesta var saker som hon tittade på med stora ögon. Musik ganska högt och julpynt mm. 
Moa fick vara en bra stund på banan med sällskap av andra hästar innan startsignal. 
Hon är ju ändå så otroligt klok man ser hur hon slappnar av mer och mer in i programmet. Fantastiska ponny!

 

Kommentarer
- Liselotte

Det var verkligen roligt igår o väldigt kul att se alla Era fina Hästar från erat stall :)

Svar: Alltid kul att träffas! roligast var hannahs resultat!
Sandra A.W

2015-12-14 @ 09:50:44
- Hannah G

Tack så mycket Sandra! Du är bäst ju😍😍

Svar: 😍
Sandra A.W

2015-12-14 @ 19:27:49
- Myriam

Moa är så otroligt duktig på att leda Olga genom allt! Det syns verkligen att de trivs tillsammans och att Olga litar på henne till 110 % Jag är verkligen stolt över lilla Olga, hon har gjort fantastiska framsteg hos er! <3


Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0