1/12 2015 Vem är vem och vilka hästar?

Alma skriver:
Jag förstår inte vilka som är dina hästar och vilka personerna som rider hästarna? Kändes liksom konstigt att så många andra isåfall red dina hästar? Tacksam för svar i ett inlägg.
------------------------------------------------------------------------------------------
Hej Alma och tack för din kommentar. Förstår om det kan vara krångligt att hänga med och ska förklara utan att röra till det.

Moa = min syster
Mimmi = Min syster
Carro/Carolina = stalltjej som bl.a rider min storhäst Diamant
Matilda = Stalltjej som fått vår travare Lady

Hästar och ansvar som det ser ut just nu.
Money Boy - Sandra

S.Diablo - Sandra

N.Cupido "QP" - Sandra

Diamant - Sandra & Carro


Chanel - Moa

So Early "Olga" - Moa
 

Nogge - Mimmi
La Nikita - Mimmi
 

Hoppas du fick lite klarhet i vilka alla är. Alla hjälper alla så vi byter då och då :)


Kommentarer
- Alma

tack så jättemycket! Älskar bloggen!

Svar: Tack snälla du!
Sandra A.W

2015-12-01 @ 11:50:55

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0