11/12 2015 QP tränade igår

Jag tränade QP igår för Emma och han började passet med att älga iväg och inte lyssna på mig alls.
Det blev till att rulla i galopp så han slappnade av och då blev det som en ny QP.

Vi såg QP kana i geggan i hagen en em och lägga sig på sidan och sen upp igen. Inget konstigt när vi gick igenom honom efteråt men mamma kunde se liten skillnad på höger och vänster sida bakifrån när passet började men när jag ridit en stund så rätade han ut sidan så han blev liksidig.



Jag jobbar med att befästa att han rids med längre nacke och att han inte krullar ihop sig bakom lod och jag tycker att det blir mycket bättre för varje gång.

 

Kommentarer
- Liselotte

Stor skillnad Han ser starkare ut nu 😊 en väldigt fin Ponny

Svar: Tack ja han är fin!
Sandra A.W

2015-12-11 @ 19:18:55

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0