31/12 2015 Snart slut sen ett nytt

Nu är 2015 strax slut och det tackar jag för. Jag har haft höjdpunkter under året men också mycket bakslag.

Höjdpunkter/glädje och tacksamhet
Vinna Ungponny-SM för 6-åringar i dressyr på Nijeberts Cupido "QP" helt otippat efter att han varit hos oss 3,5 månad
Satte SM-kval på Money Boy, vilket jag inte räknat med.
Dressyr-SM och där gå till A-final, sluta på 11e plats
1 st SM-kval med Speyksbosch Diablo
Turkietresan när pappa fyllde 50 med alla i familjen 
Portugalresan till Kicki och Frida i februari med Mimmi <3 
Att få erbjudande från hästägare att utbilda och rida deras ögonstenar trots att jag inte är så gammal. 
Idas praovecka hos oss.
Lära känna nya människor och då speciellt Moa N med familj, fam.Vilhelmsson och såklart Hannah och "farmor"
Mina sponsorer!
Möjligheten att få bo hos Camilla och Robban när vi är i Skåne
Min 1a storhäst Diamant, uppfödd av Anette Hemberg Råbäck, Hällekis
Mina småstjärnor; Emla, Felicia, My och Frank
Min extra mormor och morfar Sara och Michael, ni är bäst och jag älskar er!
Och inte minst mina tränare; Emma, Pernilla, Matilda, Traudi och Anette
(Jag vet att jag är svår att träna.... men jag lovar jag hör allt ni säger och är fullt koncentrerad)
Till sist stort tack till min familj som är med mig på min resa

Bakslag/tråkigheter och "att man aldrig lär sig"
Att sälja sin bästa vän, det blir aldrig detsamma med någon annan.
Att få höra att ens häst inte håller måttet 
Några nationella starter och mönstring
Kommentarer som får en riktigt ledsen på bloggen
Att ställa upp i ur och skur men ingen direkt tacksamhet
Man har många kompisar men få vänner

Ber om ursäkt!
Jag ber direkt om ursäkt för jag har säkert missat mycket......
 


Jag och min familj önskar dig ett riktigt gott framgångsrikt år!

 

Kommentarer
- alice

gott nytt år på dig! du har utvecklats så galet mycket hela året, längtar efter att få se dig `´live´´ på SM i sommar där jag är säker på att du är i toppen!
kram alice

Svar: Tack Alice alltid lika snäll ❤
Sandra A.W

2015-12-31 @ 21:41:48
- Liselotte Farmor

Ni är så fina Tack för allt Ni gjort för Hannah o Grå under året Kramar från farmor 👵

Svar: Gör vi så gärna!
Sandra A.W

2016-01-01 @ 00:38:01
- Ida

Jag ser fram emot ett nytt spännande år med dig!! Synd att jag inte har prao detta året också😉 Men till sommaren kommer jag och Simba gärna och hälsar på om vi får såklart!!
Du är en super vän som man alltid har roligt med❤️❤️

Svar: Alltid lika snäll ❤
Sandra A.W

2016-01-02 @ 15:04:12
- Alma

Vem var din bästa vän som du sålde?

Svar: Forlan Conquest
Sandra A.W

2016-01-02 @ 18:09:26

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0