7/8 2015 Varför?

Varför bloggar jag? 
För att kunna följa utvecklingen i min hästar och för att hästägare ska kunna följa sina hästar.

Funderar vidare men ser att ni är inne här och förmodligen väntar på nåt nytt inlägg.

Den 5/8 så startade Diamant i sin första tävling i livet en lokal Lb1
Vi bad Emma rida för han kan vara lite på tårna och vi ville ge honom en bra 1a start utan nervositet från ryttaren.

Mimmi fick ju tugga rejält med grus på honom en dag och då fegar jag ur.




Fina killen som är rätt nöjd med sin insats


 
 
 

Kommentarer
- Therese S. Westlund

Super fina bilder! :)

Svar: Tack
Sandra A.W

2015-08-07 @ 10:17:01
Blogg: http://theresesw.blogg.se
- Erika Pettersson

Gud va fin han är :) du kommer reds ut han bra Sandra du är en fantastisk ryttare! Kämpa på.

Svar: Tack erika
Sandra A.W

2015-08-07 @ 16:06:19
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0