4/8 2015 Min gårdag

Igår så var det stalljobb och sen ridning.
Jag och Moa gjorde stallet tillsammans och sen red vi ut på Chanel och Boy. Det ska nog gå att rida ut Boy ensam om ett tag. Han är inte direkt en modig ponny utanför gården.

Diablo fick gå på lina.

Diamant & Valentina
Min Diamant fick gå ett pass i terränghagen i sällskap med Valentina.
Medan jag väntade på att Moa skulle bli klar så var jag och Diamant på lilla banan. Jag fick känna på ett luftsprång på honom. Hände inget men nu vet jag hur det känns :)

Moa på Valentina



Vi börjar få till ett bra grundtempo redan från start nu. Så roligt med unga hästar dom lär sig så fort.

På kvällen åkte vi och löshoppade Mimmis Nogge. Gick fint!
Familjen V var också på löshoppningen med Lille Måns. Bra när man kan hjälpas åt.
 

Kommentarer
- Camilla

jäklar vad läcker den vita var =D

Svar: en stjärna!
Sandra A.W

2015-08-04 @ 18:10:36
- Eva G

Vad tycker du om stor häst Sandra?:)

Svar: Jätte kul med stor häst men jag känner mig inte färdig med ponny än :)
Sandra A.W

2015-08-04 @ 19:44:18

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0