27/8 2015 Detta med att blogga

Följer du många bloggar?
Tycker du att du känner bloggaren som du följer?
Vad vill du som läsare ha ut av bloggen?
Vad vill man läsa om?
För vem bloggar man?



Tankarna är många om att blogga hos mig. Jag vill inte vara för personlig och inte för anonym.
Jag blir väldigt glad när människor säger att dom läser bloggen och följer mig och min familj :)

Vissa vill ju inte säga att dom läser bloggen men det lyser igenom kan jag tala om..... Värst är dom som säger att någon annan sagt vad jag skrivit och att det sen leder till att dom läser eller har en åsikt om vad jag skrivit. Det är oftast vuxna människor. Varför inte säga direkt att man läser?

Jag har tydliga regler uppsatta om vad jag får skriva på bloggen. Jag får inte göra några påhopp på någon eller typ mobba någon. Jag måste ha en trevlig ton mm. - hårda bud ;)

Bloggtorka får man ganska ofta kan jag tala om. Jag är inte så bra på att sätta ord på hur en träning gick t.ex
Jag rider så mycket på känsla och skriva är inte direkt min styrka.


Tar tacksamt emot förslag om ämnen mm.

Jag bloggar mycket för min egen del. Bra att kunna gå tillbaka och se var man befann sig för t.ex 1 år sen med just den hästen mm.

Bloggen är också ett bra sätt att visa upp sina sponsorer på :)

 

Kommentarer
- Ida

Jag haren fråga:
Kan du skriva hur du tränar styrka och balans hos hästarna och hur du får dom att sätta sig på bakbenen!❤️ Vore bra att veta och jag vet ju att du/din familj är väldigt hästkunniga😊

Svar: Mycket övergångar, klättring och sen voltarbete, öppna sluta. Rider mycket innanför spåret. Hoppas vi ses snart!
Sandra A.W

2015-08-27 @ 07:24:58
- Camilla

Jag gillar renodlade hästbloggar, om det inte är min väns blogg så intresserar det mig inte jätte mkt vad personen köpt för nytt utanför stallet ;). Varit och badat, ätit mm. Gör mig inget att det kommer några såna inlägg, men för min del är det roligare att följa ryttaren och hästen/hästarna.

Gillar att läsa om träningar/tävlingar/ tankar runt hästarna och sin träning. Upplägg/skötsel/massa bilder ;)

Personligen bloggar jag som en dagbok för att jag ska kunna gå tillbaka och läsa vad som hänt, hur vi utvecklas. Lite som du själv skrev. Men min blogg är ju öppen så andra kan ju oxå läsa den.

Svar: Då tycker och tänker du som jag :)Jag läser din blogg men är dålig på att kommentera ska skärpa mig!
Sandra A.W

2015-08-27 @ 10:23:12
Blogg: http://bbqridtravare.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0