26/8 2015 Min dag igår

Igår började ju skolan igen. Ny skola för min del för dom har slagit ihop 2 högstadieskolor i Götene. Vi började 10.00 och slutade 13.30, det vore ju kanon om alla dagar såg ut så men det gör dom ju inte.

Efter skolan så fick vi köpa hänglås till skåpet på skolan.

Hoppträning hemma. Meningen var att vi skulle hoppat i terränghagen men det regnade. När det regnar valde vi att ha banhoppning istället. Moa var inte med för hon var på hoppträning med Juniortoppen på LRK.

Jag hade Candy (Idas ponny) vi ska starta en fälttävlan så vi behöver träna ihop oss lite :)
Ska bli så kul att tävla fälttävlan igen. Jag skulle vilja ha en häst till som passar fälttävlan. Finns det mer kompletta hästar?

 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0