24/8 2015 Härlig eftermiddag

Igår så fick vi en härlig eftermiddag på grannens stubb.
Cyklade till grannen och frågade om vi fick rida på deras stubb och det fick vi :)

Jag red S.Diablo och Mimmi red på QP

Dom snygga hingstarna!
 
Är det detta som kallas bensprattel? ;)
Ja jag har en "fegrem" på. Min prins är då och då lite busig och jag vill inte dra honom i munnen om det skulle hända. Behövdes den egentligen? Nej han skötte sig perfekt men jag har ett tag i den ifall :)
 
En något lugnare Nijeberts Cupido
 

Har du möjlighet att rida på stubb gör det! Hästarna älskar det.

På kvällen åkte vi till Erica och löshoppade Nogge och det gick bra.

 

Kommentarer
- Agnetha

Härligt, detta är så nyttigt för att stärka, vilken härlig galopp han har i uppförsbacke :) Vilken glädje i korten!! Kram

Svar: Kram <3
Sandra A.W

2015-08-24 @ 08:04:54
Blogg: http://www.ridponny.net
- Camilla Danielsson

fegrem eller säkerhetsrem ;D

Svar: säkerhetsrem låter bättre! :)
Sandra A.W

2015-08-24 @ 12:44:57
Blogg: http://bbqridtravare.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0