23/8 2015 Mina fina småstjärnor!!

Igår hade vi en pay and jump för mina fina småstjärnor.

Minea red på snälla Didde
Hoppas hoppas att hon vill träna mer på honom han är ju så snäll.


Frank på Micks Ascot, dom är 4 år båda två :)
Ascot är tillsalu!


Emla och Colibri
Ja vad ska man säga.... mina favoriter. Guldstjärna till Emla som styr runt pigga Colibri i bra tempo med bra kontroll.


Felicia på Micks Delight
Felicia rider nästan alltid med ett leende på läpparna :)´  Efter mycket tjat om att rida på framåt så gör hon det med bravur nu!


Tindra på Micks Delight
1a gången på pay and jump och när hon väl sträckte på sig i sadeln och fick blicken på nästa hinder så blev det riktigt bra. Delight verkade trivas med Tindra på ryggen.
Duktig tjej som man skulle vilja träna lite så skulle dom bli mer farliga på tävlingsbanan!
 
Ni är alla så duktiga och jag blir lika stolt varje gång ni rider. Denna gången var det Felicia som fick kämpa på sin Delight och så är det i tävlingsvärlden.... Man är ett team med sin häst och det svåra är att hålla ekipaget på topp tillsammans.

Emla har haft det väldigt motigt ett tag nu och se den som inte ger sig kommer gå ur en svacka som en vinnare. Det har du verkligen gjort Emla!!! <3 

Eran ridfröken hoppade banan senare på kvällen med Moa Mimmi och Ida. Ser ni vi rider i rökdimma....
Kan man spendera en lördag kväll bättre? Nja tveksamt.

Because I´m happy
 
 
 

Kommentarer
- Natalie

Åh fina Didde, kul att se honom igen :) tror att jag har missat något med honom eftersom han inte syns i bloggen längre? Är han skadad?

Svar: veterinär utreder honom. Han har jobbigt så fort man begär lite i ridningen :(
Sandra A.W

2015-08-23 @ 22:07:49

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0