18/8 2015 Min måndag

Dagarna går för fort tycker jag. Tisdag nästa vecka är det skola igen :(

Igår så red jag på en tillridningsponny. Lite bus men för det mesta fin.

Jag var med pappa i stan och naturligtvis så springer man in på Skara Hästsport och kommer ut därifrån med nåt ;)

På kvällen så åkte vi och löshoppade Mimmis Nogge och Matildas Lady hos Erica. När vi var på löshoppningen så var Moa och pappa på Lrk för möte med Juniortoppen. En satsning klubben har för juniorer på ponny/häst i hoppning. Moa kommer säkert ha väldigt kul i den gruppen.

Jag red ut Money Boy tillsammans med Mimmi på QP och Carro på Taisan.
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0