13/8 2015 Sugen på hopphäst

Att man aldrig blir nöjd. Jag är nu sugen på en ponny att hoppa med. 
 
Banhoppning såklart men helst en som passar för fälttävlan. Den behöver kunna röra sig också.  
 
Som min B Cupid som vi sålt 
 
Jag förstår varför jag fick sälja honom men han är saknad fina Cupid! 
 
Didde var ju meningen men vi vet inte hur hans framtid ser ut än. Jag hoppas!  
 
Fälttävlan är ju så roligt.
Om jag ska ha en hoppinriktad ponny så vill jag sätta mål och ha en plan för oss :)
 
- Sandra
 

Kommentarer
- Gisela

Har ni inte kvar Didde eller är han skadad?
/Gisela

Svar: Han utreds just nu. Han verkar ha ont.
Sandra A.W

2015-08-16 @ 13:24:26

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0