10/8 Start med S.Diablo

Nu har vi startat igen :)
Vi startade i en FEI Lagtävlan och fick ihop 62,051% nu har vi fastnat i strax över 60% känns det som. Tråkigt men bara att träna vidare. Hade varit bättre om det varit samma domare som dömde oss hela tiden då är det mer jämförbart.

Före start

Visst är han galet snygg!

Det var en väääldigt glad Speyksbosch Diablo som kom ut på tävling. Han busade mer än en gång. Jag spänner mig då tyvärr för jag tycker inte om det. Varför? Jo han är så väldigt rörlig i sin kropp så jag har inte en chans att sitta kvar.

 
 
På banan

Jag blev så glad för en mamma kom fram och talade om att hon sett Diablo hos olika ryttare och hon tyckte att jag red honom bäst. Glad man blir då <3 <3 TACK
Detta behövde vi höra med all skit som varit.
 
 

Kommentarer
- Gisela

Så fina ni är. Fick tll ngr riktigt fina bilder också.
Kram

Svar: Tack ❤
Sandra A.W

2015-08-10 @ 13:21:09
- Stina

Såg Diablo för många år sedan, men måste
säga att jag aldrig sett han så fin som nu! Han är så himla fin i kroppen och nu arbetar han ju genom ryggen!:) grymt bra jobbat Sandra! Försök att inte ta åt dig av allt negativt runt honom för du har gjort ett toppenjobb!! Kramar!

Svar: Tack! Om du visste va glad jag blir allt jobb lönar sig. Det ni ser nu är det jag trodde skulle gå. Han är svår att rida men så rolig. ger mig en utmaning varje dag! Tack ❤
Sandra A.W

2015-08-10 @ 15:20:17
- Vanessa andersson

åhh så fin!Gruubla inte över procenten det kommer fler tävlingar! Såg du ponnyem, Vilken runda finalisten gjorde i dressyr :D

Svar: Tack! Ja jag har sett Phoebe Peters ritter på film. Tänk vilken duktig tjej!
Sandra A.W

2015-08-10 @ 22:41:29
Blogg: http://vanessaandersson.se
- Johanna

Han ser jättefin ut! När du kan slappna av mer blir det ännu bättre :D

Svar: Tack :)
Sandra A.W

2015-08-11 @ 21:45:32
Blogg: http://jtdressyr.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0