27/4 2015 Min helg som gick

I lördags så åkte vi ju till Grästorp och jag startade 4 killar i Lb1, La1 och LaP1
Alla killarna skötte sig fint och jag åkte därifrån nöjd och stolt över dom!

Ida K kom hem och när vi gjort i ordning hästarna efter tävling så red vi. Jag red Boy och Ida red favoriten Blomman :)

Det sista innan vi gick in och slappade så byggde vi en hoppbana för Pay and jumpen för mina tjejer på söndag fm. Framhoppningsbanan gjordes i ordning också.

På söndag så kom mina goa tjejer och vi gjorde som sist. Gick igenom anmälan, banskiss, bangång. Emlan2 mamma Malin visade hur en veterinärbesiktning går till också. Cupid fick visa upp sig ;)

Vi hade starter i höjderna: 20,30,50,60 och 70 cm

Ida L kom och hoppade B Cupid i 50 och 60, gick kanonbra. Återkommer med bilder från P&J :)

På söndag em så åkte vi till Grästorp igen för det var Mimmis tur att tävla. Ida K hämtades av sin mamma och jag saknar henne mycket.

Värmer
Taisan är så söt i ponnyluvan som var lite för liten.... vi tog av den sen ;)

Väntar på startsignal

Startat

Tyvärr låg procent 55,9% men vi tar nya tag. Taisan är ju 21 år och tycker fortfarande att det är kul att träna och tävla.
 


Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0