2/4 2015 Vissa pass

Vissa pass på hästarna blir inte riktigt vad man tänkt sig. Igår var en sån dag med Money Boy.

Han blir stark och lite stretig. Detta med lösgjordhet...

Jag red mycket förvänd galopp och sen fick jag ställa igenom honom. Motstånd motstånd men jag fick igenom det jag ville sen slutade jag.
 
Tycker att jag fått fram nosen bättre när jag rider nu. Svårt men det går. Han vill gärna krypa bakom själv.
 

Efter passet på banan gick vi ut i skogen och klättrade lite. Skritten ska bättras på :)
 

Kommentarer
- Maja Wallström

Ser supertrevligt ut!

Svar: Tack snälla. Han var inte riktigt med mig...
Sandra A.W

2015-04-02 @ 11:46:56
Blogg: http://majawallstrom.se/
- Divorce your horse

Ser fint ut! :)

Svar: Tack, nu var du extra snäll. ❤
Sandra A.W

2015-04-02 @ 18:46:09
Blogg: http://divorceyourhorse.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0