13/4 2015 Min gårdag

Min gårdag bestod av träning på Boy för Emma. kommer ett eget inlägg om det för jag har kort därifrån.

Vilket väder vi vaknade till igår... storm vilket innebar rejäl sandstorm hemma hos oss som bor i en sandlåda. Vi red på lilla banan igår där det blåste minst.

Emlan1 kom och tränade på eftermiddagen. Duktig tuff liten tjej. Vi började med sittben, kunna stå i sadeln mm.
En avramling för Emlan tappade balansen och liksom tippade av. Inga skador som tur är!
Suddig bild från mammas mobil.
Coola Blomman bryr sig inte om vädret utan hon gör allt barnen ber om.

Vid 16.00 kom Pernilla och körde Biolight på några hästar. Den som verkade njuta mest av det igår var Hedwr :)
Tack Pernilla!

Pernilla & Hedwr

Det är så skönt att vi har ett bra team som alla vill det bästa för våra hästar. Pernilla kommer alltid så fort hon kan om vi behöver henne. Jag tycker det är viktigt att se om sina hästar för vi begär att dom ska prestera och då måste vi se till att dom mår så bra dom bara kan.

Hur ser ditt team ut?

- Sandra 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0